Νέα Porsche 911 Turbo S – Υβριδική και ισχυρότερη από ποτέ!

Νέα Porsche 911 Turbo S – Υβριδική και ισχυρότερη από ποτέ!

Η νέα Porsche 911 Carrera GTS που πραγματοποίησε την πρεμιέρα της τον Μάιο του 2024 ήταν τόσο η προειδοποιητική βολή όσο και ένας προπομπός για όλα αυτά που θα ακολουθήσουν και η νέα Porsche 911 Turbo S που θα κάνει ντεμπούτο στην IAA Mobility στο Μόναχο την ερχόμενη εβδομάδα είναι το επιστέγασμα της οικογένειας της εμβληματικής 911 όσον αφορά στο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της γερμανικής εταιρίας! Ένα επιστέγασμα που ωθεί την κορυφαία Porsche 911 σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούν τα 700 άλογα αλλά συνοδεύεται από κάποιες απαραίτητες υποχωρήσεις όπως θα δούμε και στην συνέχεια.

Να θυμίσουμε ότι η υβριδική 911 Carrera GTS χρησιμοποιεί έναν νέο boxer βενζινοκινητήρα 3.6 λίτρων ο οποίος διαθέτει ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο turbo και συνδυάζεται με ένα επίσης ηλεκτρικά υποβοηθούμενο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι 541 ίπποι και 610 Nm ροπής που είναι κάτι παραπάνω από αρκετά για την GTS αλλά όχι για την 911 Turbo S. Γι’ αυτό η Porsche εξέλιξε το “Twin-Turbo T-Hybrid” κινητήριο σύνολο που κάνει τη νέα 911 Turbo S την ισχυρότερη 911 παραγωγής στην ιστορία της εταιρίας. Πώς; Καταρχάς, είπαμε ότι η υβριδική GTS εξοπλιζόταν με ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο turbo (eTurbo). Η υβριδική Turbo S διαθέτει δύο από αυτά με την τουρμπίνα και τον συμπιεστή να έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την περίσταση. Επίσης, χρησιμοποιεί τον ίδιο επίπεδο, εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3.6 λίτρων, την ίδια compact και ελαφριά μπαταρία 1.9 kWh και το ίδιο 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τον ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Στην προκειμένη περίπτωση όμως η ισχύς έχει αυξηθεί στα 711 άλογα με μία ασυνήθιστα πλατιά κορυφή καθώς η μέγιστη ιπποδύναμη είναι διαθέσιμη από τις 6.500 έως τις 7.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 800 Nm (διαθέσιμα από της 2.300 έως τις 6.000 σ.α.λ.).

Κατά συνέπεια, η νέα Porsche 911 Turbo S επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2.5 δευτερόλεπτα, 0.2’’ ταχύτερα από τον προκάτοχο της και συνεχίζει να επιταχύνει περνώντας από τα 200 km/h σε 8.4 δευτερόλεπτα στον δρόμο της για την μέγιστη ταχύτητα των 322 km/h. Όλα αυτά αλλά και το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της η υβριδική 911 Turbo S μείωσε τον χρόνο της για έναν γύρο στο Nurburgring κατά 14’’ περίπου σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά, στα 7 λεπτά και 3.92 δευτερόλεπτα, παρότι ζυγίζει 85 κιλά περισσότερο από αυτό! Σύμφωνα με την Porsche η υβριδική 911 Turbo S είναι πολύ πιο ευέλικτη, έχει περισσότερη πρόσφυση και είναι σημαντικά ταχύτερη από τον προκάτοχο της σε όλους τους επιμέρους τομείς στην πίστα και αυτό λέει πάρα πολλά για την δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί σε κάθε υποσύστημα του αυτοκινήτου.

Για παράδειγμα οι τροχοί του πίσω άξονα εξοπλίζονται με ελαστικά κατά 10mm φαρδύτερα  ενώ το στάνταρ Porsche Ceramic Composite Brake σύστημα πέδησης διαθέτει νέα τακάκια, ικανά να διαχειριστούν τα τεράστια φορτία και μεγαλύτερους δίσκους 410 χιλιοστών στον πίσω άξονα. Στάνταρ είναι και το ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα Dynamic Chassis Control που χάρη στην ευφυή λειτουργία του προσφέρει μεγαλύτερη άνεση αλλά και βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος κάνοντας την πανίσχυρη 911 Turbo S ευκολότερη και πιο προβλέψιμη παρά τα 711 άλογα της!

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο σύστημα ενεργής αεροδυναμικής που μεταβάλλει το προφίλ λειτουργίας του ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις αλλά και στην μείωση των αεροδυναμικά παραγόμενων αντιστάσεων κατά 10% όταν όλα τα επιμέρους στοιχεία του πακέτου ενεργής αεροδυναμικής είναι στις πιο αποδοτικές θέσεις τους. Όσον αφορά στην εμφάνιση, η νέα 911 Turbo S διαθέτει το τυπικό για την έκδοση, φαρδύτερο αμάξωμα, επιπλέον αεραγωγούς, ανασχεδιασμένη αεροτομή και τα αποκλειστικά για την έκδοση διακριτική σε “Turbonite” απόχρωση. Νέες είναι και οι απολήξεις της εξάτμισης ενώ και η καμπίνα διακοσμείται από “Turbonite” διακοσμητικά. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η coupe έκδοση είναι κατά βάση διθέσια με τον αγοραστή να μπορεί όμως να επιλέξει μία διαμόρφωση με τις δύο επιπλέον θέσεις στο πίσω μέρος άνευ χρέωσης ενώ η cabriolet είναι αυστηρά 2+2. Τις τιμές της ισχυρότερης, πιο ικανής αλλά και βαρύτερης Porsche 911 Turbo S θα τις μάθουμε στο προσεχές μέλλον αλλά η λογική λέει ότι θα είναι αισθητά υψηλότερες από αυτές του μοντέλου που αντικαθιστά.

Prev Post Η BYD παρουσιάζει τη δέσμευση και την πρόοδό της στην Ευρώπη στην IAA Mobility 2025
Next Post Η Shell ανοίγει τον δρόμο για υπερ-ταχεία φόρτιση!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook